Doručenie tovaru
Wici s. r. o. je prevádzkovateľom (https://www.royalmerch.sk) . Zadaním objednávky prostredníctvom tejto webovej stránky budete súhlasiť s podmienkami uvedenými nižšie. Poskytujú sa tak na zabezpečenie toho, aby si obe strany boli vedomé a dohodli sa na tomto opatrení, aby vzájomne chránili a stanovili služby.
1. Všeobecne
S výhradou dostupnosti zásob. Na našich webových stránkach sa snažíme udržiavať presné počty skladových zásob, ale čas od času sa môže vyskytnúť nesúlad počtu zásob na sklade a nebudeme schopní vyexpedovať všetky vaše produkty v čase nákupu. V tomto prípade vám poskytneme dostupné produkty a skontaktujeme sa s vami o tom, či by ste radšej čakali na opätovné naskladnenie produktu, ktorý bol vo vašej objednávke, alebo ak by ste chceli, aby sme spracovali refundáciu.
2. Náklady na prepravu
Prepravné náklady sa vypočítavajú pri kontrole na základe hmotnosti, rozmerov a miesta určenia produktov v objednávke. Platba za dopravu bude započítaná do objednávky.
Táto cena bude konečnou cenou za prepravné náklady pre zákazníka.
3. Vrátenie tovaru
3.1 Vrátenie tovaru kvôli zmene vášho rozhodnutia
Wici s. r. o. v prípade, že nám do 14 dní od doručenia zásielky zašlete žiadosť o vrátenie tovaru a nepoužitý tovar nám zašlete v pôvodnom obale, a v stave možného nasledovného predaja.
Spiatočná zásielka bude zaplatená na náklady zákazníka a bude musieť zabezpečiť aj vlastnú dopravu.
Po prijatí a prijatí vrátenia platby sa vrátia platby na uloženie kreditu na budúci nákup. Po dokončení tohto upozornenia vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
V čase, keď bude vrátenie peňazí obdržané a schválené, vrátenie peňazí bude spracované na uloženie kreditu na Vašom účte na e-shope, ktorý bude môcť byť využitý na nasledujúcu objednávku. Ak bude všetko spracované, tak vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
Wici s. r. o. vráti hodnotu vráteného tovaru, ale NEVRACIA zaplatenú sumu za prepravu.
3.2 Záruka vrátenia tovaru
Wici s. r. o. v prípade, že reklamácia bude uplatnená do 90 dní od doručenia tovaru, bude rešpektovať všetky platné záruky.
Od zákazníkov sa bude vyžadovať, aby predplatili poštovné, avšak na základe úspešnej reklamácie poštovné vrátime.
Po vrátení tovaru na reklamáciu môžete očakávať Wici s. r. o. spracuje reklamáciu do 7 pracovných dní.
Po schválení reklamácie dostanete na výber:
(a) vrátenie peňazí
b) vrátenie kreditu na Váš účet na e-shope
c) výmena produktu, ktorý Vám bol zaslaný (ak je k dispozícii sklade)
4. Dodacie podmienky
4.1 Doba vnútroštátnej prepravy
Vo všeobecnosti sú vnútroštátne zásielky v tranzite 2 - 7 dní
4.2 Doba medzinárodnej prepravy
Všeobecne platí, že objednávky odoslané medzinárodne sú v tranzite 4 - 22 dní. Doba doručenia značne líši v závislosti od zvoleného kuriéra. Pri výbere kuriéra na pokladni sme schopní ponúknuť konkrétnejší odhad.
4.3 Doba vyexpedovania zásielky
Objednávky sa zvyčajne expedujú do 2 pracovných dní od zaplatenia objednávky.
Zásielky expedujeme od pondelka - piatka počas štandardných pracovných hodín, okrem štátnych sviatkov. V týchto prípadoch podnikáme kroky, aby sme zaistili, že oneskorenia prepravy budú obmedzené na minimum.
4.4 Zmena adresy doručenia
Pre zmenu požiadaviek na doručovaciu adresu sme schopní kedykoľvek zmeniť adresu pred odoslaním objednávky.
4.5 P.O. Box Shipping
Wici s. r. o. bude zasielať do P.O. boxov len prostredníctvom poštových služieb. Nie sme schopní ponúknuť kuriérske služby pre tieto miesta.
4.6 Doručenie na vojenských oblasti
Sme schopní dodať na vojenské adresy pomocou USPS. Túto službu nemôžeme ponúknuť prostredníctvom kuriérskych služieb.
4.7 Položky, ktoré nie sú skladom
Ak položka nie je na sklade, budeme pred odoslaním objednávky čakať, kým bude položka k dispozícii. Existujúce položky v objednávke budú rezervované počas čakania na naskladnenie tejto položky.
4.8 Prekročená dodacia lehota
Ak čas dodania presiahol predpokladaný čas, kontaktujte nás, aby sme mohli začať riešiť problém.
5. Sledovanie zásielky
Po odoslaní objednávky zákazníci obdržia odkaz na sledovanie, z ktorého budú môcť sledovať priebeh svojej zásielky na základe najnovších aktualizácií, ktoré poskytne poskytovateľ dopravca.
6. Produkty poškodené počas prepravy
Ak zistíte, že zásielka bola poškodená počas prepravy, ak je to možné, odmietnite zásielku od kuriéra a spojte sa s naším zákaznickym servisom. Ak bola zásielka doručená bez toho, aby ste boli prítomný, obráťte sa na zákaznícky servis s ďalšími krokmi.
7. Povinnosti a dane
7.1 Daň z predaja
Daň z predaja sa už použila na cenu tovaru tak, ako je zobrazená na internetovej stránke.
7.2 Dovozné clá a dane
Dovozné clá a dane za medzinárodné zásielky môže byť povinné zaplatiť pri príchode do krajiny určenia. Toto sa líši v závislosti od krajiny a Wici s. r. o. Vás informuje, aby ste si boli vedomí týchto potenciálnych nákladov pred podaním objednávky u nás.
Ak odmietnete zaplatiť poplatky a dane pri príchode do krajiny určenia, tovar bude vrátený spoločnosti Wici s. r. o. na náklady zákazníka a zákazník dostane náhradu za hodnotu zaplateného tovaru, mínus náklady na spätnú prepravu. Náklady za počiatočnú prepravu nebudú vrátené.
8. Zrušenie
Ak zmeníte názor predtým, ako ste dostali vašu objednávku, sme schopní akceptovať zrušenie kedykoľvek pred odoslaním objednávky. Ak už objednávka bola odoslaná, pozrite si prosím naše pravidlá o vrátení peňazí.
9. Poistenie
Balíky sú poistené pre prípad straty a poškodenia až do hodnoty uvedenej kuriérom.
9.1 Proces pre zásielku poškodenú v tranzite
Spracujeme refundáciu alebo náhradu hneď, ako kuriér dokončí vyšetrovanie nároku.
9.2 Postup pri strate zásielky v tranzite
Refundáciu alebo náhradu spracúvame hneď, ako kuriér vykoná vyšetrovanie a považuje zásielku za stratenú.
10. Služby zákazníkom
Pre všetky otázky zákazníckeho servisu nás prosím kontaktujte na objednavky@royalmerch.sk